A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ільківська гімназія Агрономічної сільської ради Вінницького району Вінницької області

ШМО класних керівників

ПЛАН РОБОТИ МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ІЛЬКІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ АГРОНОМІЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


 

ЗВІТ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

за 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

 


ЗВІТ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

У І СЕМЕСТРІ 2022-2023 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Сучасне суспільство ставить низку вимог перед людиною, яка вміє йти «в ногу з часом». Людина сучасного суспільства - це, перш за все, особа, якій властиві:

емоційний інтелект (це вміння керувати своїми емоціями);

командна робота;

критичне мислення;

ухвалення складних рішень;

вміння аналізувати (інформацію, ситуацію);

навчання протягом життя.

Головною метою освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Виховна складова навчального процесу повинна бути спрямована на формування суспільних цінностей, таких як повага гідності, прав і свобод людини, визнання цінності демократії, розвиток навичок критичного мислення тощо.

Виховна робота протягом І семестру 2022/2023 навчального року була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту». Для їх реалізації у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників,які відповідають сучасним вимогам. Ці плани охоплюють різні напрямки виховання та містять календарні, традиційні шкільні свята, конкурси.

Пріоритетними напрямками виховної роботи у І семестрі 2022-2023 року є :

реалізація - національно- патріотичного виховання, особистісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

виявлення обдарованих дітей та створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості;

формування Інформаційно-цифрової компетентністі, що передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні;

розвиток уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного);

формування соціальної і громадянської компетентності, громадянських якостей особистості

розвиток підприємливості, уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.

опанування загальнокультурною грамотністю, здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва.

уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоровя людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя

організація виховного простору через діяльність шкільних органів учнівського самоврядування.

Мета виховної роботи:

формування суспільних цінностей, таких як повага гідності, прав і свобод людини, визнання цінності демократії, розвиток навичок критичного мислення тощо.

набуття учнями школи соціального досвіду, потреби здорового способу життя, успадкування духовних надбань нашого народу

Педагоги творчо підійшли до планування виховної роботи, використовували різноманітні форми проведення заходів, застосовували інноваційні технології.

Протягом року в школі створено сучасне освітнє середовище. Всі, хто переступає поріг школи, відчувають дух тепла, доброзичливості, родинності, що панує в її стінах.

Свою діяльність класний керівник 5 класу, Рудківська Олена Вікторівна, здійснювала відповідно до основних завдань спрямованих на: виховання громадянина України; формування особистості учня; його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань; виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї гімназії, бережливого ставлення до гімназійного і класного майна; формування засад здорового способу життя; виховання любові до природи, вироблення навиків екологічної культури; виховання поваги до вчителів, старших, батьків; формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.

У виховній роботі використовувала різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування, класні збори, диспут, відверта розмова, конкурс, екологічний десант, благодійна акція, презентація-захист, вікторина.

Виховна робота у класі у першому семестрі проводилась за основними орієнтирами виховання: ціннісне ставлення особистості до себе ( «Єдині вимоги і правила поведінки для гімназистів», «Безпека життя», Єдиний урок з безпеки дорожнього руху, «Твоє право. Відповідальність за боулінг»), ціннісне ставлення особистості до сім΄ї, родини, людей (акція «Лист в АТО», «Кошик в день св. Миколая воїну АТО», вітання вчителів в День працівників освіти), ціннісне ставлення особистості до праці (благоустрій території гімназії, генеральне прибирання в класі ), ціннісне ставлення особистості до природи (Акція «Чисте подвір’я», акція «За чистоту рідного краю» (збір макулатури)), ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва («Розкажемо Європі про себе», «Пісні, народжені Майданом»), ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави («Самоврядування у житті класу», участь у Великому зборі гімназії на меморіалі «Пам'ятаємо. Шануємо. Гордимося», участь в акції «Зі святом, герої-визволителі», «Права та обов’язки підлітків») - сприяло формуванню життєвих, соціально-комунікативних компетенцій, продуктивної праці, формуванню екологічної культури особистості, естетичної культури, художньо-естетичних цінностей, росту національної самосвідомісті гімназистів.

Протягом семестру у 9 класі велaся виховнa роботa, якa поєднaлa в собі трaдиційні тa нетрaдиційні форми тa методи роботи клaсного керівникa. Для цього Ситник Лідією Федорівною використaно елементи превентивного виховaння, бесіди, диспути, зaлучено до виховної роботи бaтьків. Клaсний керівник бaгaто чaсу приділялa морaльно-етичному виховaнню учнівського колективу, формувaнню почуття обов’язку, відповідaльності, культури поведінки.

Знaчну увaгу приділено формувaнню у виховaнців комплексу особистісних якостей і рис хaрaктеру: (чесність, порядність). З цією метою щоденно проводилися бесіди тa роз’яснювaльнa роботa.

Бaгaто зaходів було проведено в нaпрямку формувaння нaвичок здорового способу життя: диспут нa тему «Здоров'я і шкідливі звички», бесідa «Бережи свій чaс», лекція «Індивідуaльні особливості людини», «Прaвильне хaрчувaння – зaпорукa здоров'я».

Учням нaмaгaлaся прищеплювaти любов до Бaтьківщини через мережу виховних зaходів у нaпрямку ціннісного стaвлення особистості до суспільствa і держaви, a сaме: дитячі роздуминa тему: "Про день Гідності тa Свободи", грa - мaндрівкa " Моя Укрaїнa моїми очимa ", усний журнaл "День зaхисникa Укрaїни",

Виховні завдання класного колективу 7 класу класним керівником, Кравець Вікторією Богданівною, такі:

навчання та виховання в середній ланці школи;

прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;

підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;

формувати в учнів високі моральні та патріотичні якості.

Упродовж першого семестру учні класу брали участь у конкурсах (ХІІІ Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та ХХІІІ Міжнародному конкурі з української мови імені Петра Яцика), І та ІІ етапі Всеукраїнських олімпіадах і змаганнях різного рівня, де мали нагороди.

Протягом І семестру 2022/2023н.р. проводилася індивідуальна робота з учнями: активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів (Всесвітній день туризму, «Будь активний заради миру!», «Краса осінніх подарунків», День української писемності, День гідності та свободи, День пам’яті жертв голодомору, Міжнародний день боротьби проти насильства, акція «Подаруй військовому смак солодкого Різдва»); допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.

Упродовж семестру була тісна співпраця з батьками:

1.Батьківські збори.

2.Індивідуальні бесіди, консультації.

3. Анкетування, тестування.

Ставлення батьків до школи і вчителів - позитивне.

Варто відзначити, що систематично в телефонному режимі відбувалося спілкування батьків з класним керівником.

Було проведено тематичні години спілкування: «Булінг (мій світ без насильства)», «Українська мова – це моя мова», «Цінуй життя – зупини СНІД», «Ми – нащадки славних козаків», «Моя власне Я. Як його знайти?», «Українські традиції в нашому житті», «Нескорені духом нашої нації».

Для семикласників було проведено інтелектуальну гру «Де логіка?» до Дня українського козацтва, до Дня української писемності було проведено гру «Знавці української мови».

Було проведено також тренінгові вправи, анкетування («Моя ставлення до школи», «Твої права й обов’язки»), за допомогою яких намагалася створити передумови для успішної роботи в класному колективі, формувати в учнів вміння розкривати власні можливості, розвивати навички ефективного спілкування та аналізувати свою поведінку та вчинки, розуміти інших.

Отже, Вікторія Богданівна дійшла висновку: виховна діяльність класу як цілісна система складається завдяки партнерським відносинам: співпраці дорослих (учителя, батьків) й учнів. Класний керівник, Олена Рудківська, дійшла висновку, що запорукою успішної виховної діяльності з учнями є співпраця класного керівника з батьками, оскільки саме сім’я значно впливає на процес розвитку особистості дитини. Тому важливе і відповідальне завдання переді мною - зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу.

Протягом року виховна робота реалізовувалась за такими напрямками:

Ціннісне ставлення до держави і суспільства. З метою національно-патріотичного виховання були проведені такі заходи:

Перший урок «Я – громадянин України

Година спілкування «Україна – єдина країна».

Конкурс знавців «Конкурс патріотів».

Година спілкування «Ми – діти твої, Україно».

Година спілкування «Козацька слава» .

Бесіда «Конвенція про права дитини».

Усний журнал «Державні символи України».

Свято «Українські звичаї та традиції».

Акція «Від серця до серця»

Акція «Запали свічку» (до Дня жертв голодомору).

Годинна спілкування «Чорнобильська трагедія»».

Акція «Солодощі для воїнів».

Новорічне свято.

Ціннісне ставлення до себе. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

День здоров’я та туризму (флешмоб).

Урок-диспут «Чи вважаєш ти себе культурною людиною?»

Година спілкування «Будь обережним на дорозі».

Година спілкування «Поширення отруєння грибами».

День цивільної оборони.

Міжнародна акція «16 днів проти насильства» зустріч з соціальною службою Агрономічної ТГ.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

Створення листівки до Дня вчителя.

Флешмоб до Дня української хустки.

День іменинника.

Ціннісне ставлення до праці. В рамках цього напряму були проведені такі заходи:

Трудовий десант – прибирання класної кімнати.

Робота з озелененням класу

Акція «Чисте подвір’я».

Година спілкування «Професії від А до Я».

Ціннісне ставлення до природи. В рамках цього напрямку були проведені такі заходи:

Вікторина «Флора та фауна рідного краю».

Ціннісне ставлення до людей. В рамках цього напрямку буди проведені такі заходи:

Година спілкування «Правила вітання».

Урок-тренінг «Чи вмієш ти слухати іншого?».

Година спілкування «Я вірю в силу доброти».

Урок-тренінг «Дружба. Чи вмію я дружити?».

Методичні знахідки , що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на національно-патріотичне виховання, на формування навичок міжособистісної взаємодії , командної роботи, креативності , критичного мислення , навичок аналізу та рефлексії , комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності ,на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.

У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі , формую в учасників вміння розкривати власні можливості, розвивати навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти інших.

Отже, підводячи підсумок у роботі , Оксана Преловською дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень