Протидія булінгу
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор гімназії
_________Богдан КРАВЕЦЬ
"___"___________2024
План заходів
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
на 2024-2025 н.р.
№ п/п |
Заходи |
Цільова аудиторія |
Термін |
Відповідальний
|
1 |
Вивчити законодавчі документи, практики протидії булінгу (цькування). |
Педагогічний колектив учні 1-9 кл. |
Протягом року |
. Михальчишина Ю.І соціальний педагог педагогічний колектив |
2 |
Організувати механізми звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування). |
Педагогічний колектив учні 1-9 кл. |
Вересень, 2024 |
Михальчишина Ю.І.. соціальний педагог |
3 |
Розробити пам’ятки “Протидія булінгу, секстінгу, грумінгу”. |
Педагогічний колектив |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог |
4 |
Забезпечити неухильне виконання педагогічними працівниками школи Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного , духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. |
Педагогічний колектив |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог педагогічний колектив |
5 |
Пропагувати, під час освітнього процесу, формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, запровадження високої педагогічної культури, толерантного ставлення до дітей. |
Педагогічний колектив |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І соціальний педагог педагогічний колектив |
6 |
Забезпечити раннє виявлення сімей, в яких може виникнути реальна загроза вчинення насильства в сім’ї.
|
Педагогічний колектив учні 1-9 кл. |
Протягом року |
Педагогічний колектив |
7 |
Організувати контроль за відвідуванням учнями школи. |
Учні 1-9 кл. |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог , класні керівники |
8 |
Залучати спеціалістів різних фахівців та служб для проведення профілактичної роботи серед молоді |
Учні 1-9 кл. |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І, соціальний педагог
|
9 |
Консультувати класних керівників соціально-психологічною службою закладу з питань протидії булінгу, адміністрацією закладу з проблемних ситуацій. |
Класні керівники 1-9 кл. |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог
|
10 |
Проводити індивідуальну соціально- перетворювальну робота з дітьми схильними до асоціальної поведінки: бродяжництва, пропусків навчальних занять, протиправної поведінка, агресивнісії та проявів насильства, через організацію і проведення зустрічей з представниками різноманітних державних служб і громадських організацій. |
Учні 1-9 кл. |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог; класні керівники,
|
11 |
Організувати листування з дітьми через консультаційний пункт “Скринька довіри”. |
Учні 1-9 кл. |
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог |
12 |
Проводити моніторинг якостей особистості та контроль міжособистісних зв’язків здобувачів освіти (анкетування, тестування, соціально-педагогічні бесіди). |
Учні 1-9 кл, педагогічний колектив
|
Протягом року |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог;
|
13 |
Брати участь у Всеукраїнських акціях щодо протидії булінгу "16 днів проти насилля" (за окремим планом) |
Учні 5-9 кл. |
Протягом року |
Класні керівники 5-9 кл. |
14 |
Провести наради з працівниками закладу з питань профілактики булінгу (цькування) педагогічний та технічний персонал). |
Педагогічний колектив, технічний персонал |
Вересень, 2024 |
Михальчишина Ю.І., соціальний педагог |
15 |
Провести батьківські збори на тему “Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою” (онлайн) |
Класні керівники 1-9 кл., батьки |
Вересень, 2024 |
Класні керівники 1-9 кл. |
16 |
Обговорити та прийняття правила поведінки у класах. |
Учні 1-9 кл. |
Вересень, 2024 |
Класні керівники 1-9кл. |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор гімназії
_________Богдан КРАВЕЦЬ
"___"___________2023
ПЛАН
ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАВАННЯ)
НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ з/п |
Найменування заходів |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
СПРИЯННЯ ЗАПОБІГАННЮ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ)
|
|||
1 |
Проведення інформаційно-просвітницьких заходів в рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу |
Класні керівники |
Вересень |
2 |
Формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, толерантного ставлення до дітей під час освітнього процесу |
Педагогічний колектив |
Постійно |
3 |
Практичне заняття «Вчимося дружити» |
Психолог |
Вересень |
4 |
Проведення бесід, правових, роз’яснювальних годин, лекцій, засідань за «круглим столом», тренінгів, вікторин, оформлення виставок, тощо щодо попередження булінгу в освітньому середовищі та кібербулінгу |
Заступник директора з ВР ,класні керівники, педагог-організатор |
На протязі року |
5 |
Онлайн моніторинг безпечного освітнього середовища (7-9 класи) |
Психолог |
Листопад |
6 |
Відпрацювання теми особистої гідності на прикладах літературних та історичних героїв (1-9 класи) |
Вчителі історії, літератури |
Протягом року |
7 |
Групова консультація «Не мовчи, якщо тебе ображають» (5-6 класи) |
Психолог |
Листопад |
8 |
Проведення інформаційно-просвітницьких заходів в рамках щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля»( за окремим планом, включаючи заходи, спрямовані на протидію булінгу) |
Заступник директора з ВР , класні керівники, педагог-організатор |
Листопад - грудень |
9 |
Практичне заняття «Як не стати жертвою булінгу» ( 7-8 класи) |
Психолог |
Листопад-грудень |
10 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків (1-4 класи) |
Класоводи 1-4 класів |
Постійно |
11 |
Проведення опитування здобувачів освіти, їх батьків «Безпечне освітнє середовище» |
Заступник директора з ВР, класні керівники |
Жовтень - квітень |
12 |
Проведення зустрічі з представниками відділу ювенальної превенції ГУ НП України |
Класні керівники |
Протягом року |
13 |
Проведення Тижня правової освіти (за окремим планом |
Заступник директора з ВР, класні керівники, педагог-організатор |
Грудень, березень
|
14 |
Проведення соціометричних досліджень з метою виявлення ізольованих учнів (3-9 класи) |
Психолог |
Протягом року |
15 |
Батьківський всеобуч «Кібербулінг. Як уберегти дитину» |
Класні керівники |
Лютий
|
16 |
Проведення індивідуальних та групових консультацій з птиань насильства та булінгу для учасників освітнього процесу |
Психолог |
Протягом року |
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
|
|||
1 |
Оновлення інформації на сайті навчального закладу з питань запобігання булінгу в освітньому середовищі |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор |
Вересень |
2 |
Проведення нарад з педагогічними працівниками та технічним персоналом з питань профілактики булінгу про захист дітей від усіх форм насильства та жорстокого поводження |
Заступник директора з ВР, практичний психолог |
Жовтень, квітень |
3 |
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів, презентацій |
Класні керівники |
Вересень |
4 |
Організація постійного чергування в місцях загального користування(їдальня, коридор, роздягальня, шкільне подвір’я) |
Заступник директора з ВР, чергові вчителі |
Постійно |
5 |
Підготовка звіту про виконання заходів щодо виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу |
Заступник директора з ВР |
Травень- червень |
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ |
|||
1 |
Підготувати методичні рекомендації для педагогів: з вивчення учнівського колективу; з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Заступник директора з ВР |
Жовтень |
2 |
Проходження курсів педагогічними працівниками з питань протидії булінгу (цькування) |
Заступник директора з ВР |
Протягом року |
3 |
Засідання МО класних керівників « Робота класних керівників з профілактики булінгу, правопорушень, злочинності та бездоглядності» |
Заступник директора з ВР, практичний психолог , класні керівники |
Березень |
4 |
Проведення консультування класних керівників із проблемних ситуацій |
Психолог |
Протягом року |